Alla inlägg den 14 februari 2008

Av David - 14 februari 2008 18:52

Nu e ja förbannad! IGEN! Jag blir lätt sur... :D
Idag var ja ute på bilddagboken. Jag har inte det sj, men ja iaf där o titta. Alla där ger varann komplimanger, men ingen verkar vilja ha dom. Dom säger typ: "du är snygg", och då svarar dom: "nej, de e ja inte". Vafan! Man säger inte nej när man får en jävla komplimang!!!! man säger tack! Hur svårt kan de va att acceptera att nån tycker du är snygg?! va lite tacksam...
Och typ överallt va de massa lessna jävlar. Ja vet inte hur många hjärtan lr svarta änglar jag såg me nån dikt under. O de ju inga possetiva dikter precis, skit deprimerande! Och jag såg folk som hade hade laggt ut bilder på sig jälv när dom satt o skar sig!!!??!?!?! :O:O:O Vafan! Finns de ingen som är normal här?!! Jag fattar inte ens vf folk gör så. Är det för att få andra att tycka synd om en? Och sen om faktiskt folk bryr sig och försöker hjäpa till o uppmuntra, så vill dom inte ha nån hjälp :O På mig funkar de iaf inte. Från mig får dom ingen empati. Kan man verkligen må bättre av att hela tiden försöka visa för folk att man mår såå dåligt? skulle inte tro de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards