Alla inlägg den 6 mars 2008

Av David - 6 mars 2008 18:08

Har ni sett den där trailern för den nya säsongen av hundra höjdare? Dom ska åka till USA, "världens skönaste land". Jag har sagt de förut, men ja fattar inte va det är för speciellt med USA!!!! De är ju ett jävla skit land!! Jag kan inte fatta att kanal 5 döper en tv-serie till 'världens skönaste land' och syftar på USA?!?! Varför blir alla så farscinerade av denna jävla jordplätt fylld me 280 miljoner kaxiga idiot fascister?! Varför är det bara jag som ser det? Varför e de bara jag som ser att amerikanarna bara är ett gäng me idioter?! Dom försöker inte ens dölja det! Och ändå älskar var ända jävla svensk USA!

Framförallt är det sättet det styrs som ja hatar. President... de e för fan bara ett finare namn för diktator! Bush är fascist!! Och hans ska kallas "den fria världens ledare"... fyfan. Hur jävla arrogant får man bli? Hela deras regering är ett gäng me arroganta kapitalister!


Invånarna i Sverige idag är sjuka. Vad har hänt med den svenska patriotismen? Älska Sverigie, inte nåt kapitalistiskt höger extremistikt skit land!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards